sobota, 28 lutego 2015

[Violetta]Nauka #2-Supercreativa

Umiecie już tańczyć i śpiewać do piosenki"Destinada a brillar",więc teraz zaczniemy coś trudniejszego,czyli "Supercreativa"



1.Tekst!

Tekst
Inexpresiva o Automaticada
Supercreativa O Muy Apasionada 
Hacher Todo Por Sabes Quien Eres 
Seguir Tu Camino Si Asi Lo Prefieres 

Se Que Te Gusta Ser Transparente 
Ser Diferente Entre Tanta Gente 
Seguir Un Sueno y No Detenerse 
Tu Luz Brilla y Ya Se Enciende 

Yo No Soy Un Zombie 
Yo No Soy Un Robot 
Hago Mi Camino 
Y Descubro Quien Soy 

Vivo Como Siento 
Y Eso Me Hace Cambiar
Soy Diferente Unica,unica 

Yo No Soy Un Zombie 
Yo No Soy Un Robot 
Hago Mi Camino 
Y Descubro Quien Soy 

Vivo Como Siento 
Y Eso Me Hace Cambiar
Soy Diferente Unica,unica 

Yo No Soy Un Zombie 
Yo No Soy Un Robot 
Hago Mi Camino 
Y Descubro Quien Soy 

Yo No Soy Un Zombi
Yo No Soy Yo No Soy Un Robot

Sin Chip Ni Codigo De Barras
Cantando Todo El Tiempo 
Voy Tocando Mi Guitarra
Hacerlo Todo Para Superarse

Ser Libre En Este Mundo LLeno De Disfraces 
Se Que Te Gusta Ser Transparente 
Ser Diferente Entre Tanta Gente 
Seguir Un Sueno y No Detenerse 
Tu Luz Brilla y Ya Se Enciende 

Yo No Soy Un Zombi
Yo No Soy Un Robot 
Hago Mi Camino 
Y Descubro Quien Soy 

Vivo Como Siento 
Y Eso Me Hace Cambiar
Soy Diferente Unica,unica 

Yo No Soy Un Zombi
Yo No Soy Un Robot 
Hago Mi Camino 
Y Descubro Quien Soy 

Vivo Como Siento 
Y Eso Me Hace Cambiar
Soy Diferente Unica,unica

Yo No Soy Un Zombi 
Yo No Soy Un Robot 

Yo No Soy Un Zombi 
Yo No Soy Un Robot

Hago Mi Camino 
Y Descubro Quien Soy
Vivo Como Siento 
Y Eso Me Hache Cambiar  

Soy Diferente Unica, unica
Yo No Soy Un Zombi 
Yo No Soy Un Robot 

Hago Mi Camino 
Y Descubro Quien Soy
Vivo Como Siento 
Y Eso Me Hache Cambiar  
Soy Diferente Unica, unica 

Yo No Soy Un Zombi 
Yo No Soy Un Robot 
Hago Mi Camino 
Y Descubro Quien Soy

Yo No Soy Un Zombi
Yo No Soy Yo No Soy Un Robot
Yo No Soy,Yo No Soy
Yo No Soy Un Robot 


Tłumaczenie

Ekspresywna lub Automatyczna
Super Kreatywna i z dużą pasją
Zrobię wszystko by wiedzieć kim jesteś.
Jeśli chcesz śledź swoją drogę.


Wiem że lubisz być przejrzysty

Różnić się od wielu ludzi
Idź za marzeniami i nie zatrzymuj się
Twoje światło świeci i będzie świecić.




Nie jestem Zombie
Nie jestem robotem
Śledź moją drogę,
I dowiedz się kim jestem





Żyję tym co czuję


I to czyni mnie różną
Jestem inna
Jedyna, Jedyna






Nie jestem Zombie


Nie jestem robotem
Śledź moją drogę,
I dowiedz się kim jestem





Żyję tym co czuję 


I to czyni mnie różną
Jestem inna
Jedyna, Jedyna



Nie jestem Zombie Nie jestem Nie jestem robotem



Nie mam chipów i kodów kreskowych
Śpiewanie przez cały czas
Granie na mojej gitarze
Robienie wszystkiego, aby odnieść sukces


Być wolną w tym świecie pełnym kostiumów/przebrań

Wiem że lubisz być przejrzysty
Różnić się od wielu ludzi
Idź za marzeniami i nie zatrzymuj się
Twoje światło świeci i będzie świecić.

Nie jestem Zombie
Nie jestem robotem
Śledź moją drogę,
I dowiedz się kim jestem





Żyję tym co czuję


I to czyni mnie różną
Jestem inna
Jedyna, Jedyna

Nie jestem Zombie
Nie jestem robotem
Śledź moją drogę,
I dowiedz się kim jestem





Żyję tym co czuję 


I to czyni mnie różną
Jestem inna
Jedyna, Jedyna

Nie jestem zombie
Nie jestem robotem

Nie jestem zombie
Nie jestem robotem

Nie jestem Zombie
Nie jestem robotem
Śledź moją drogę,
I dowiedz się kim jestem





Żyję tym co czuję


I to czyni mnie różną
Jestem inna
Jedyna, Jedyna

Nie jestem Zombie
Nie jestem robotem
Śledź moją drogę,
I dowiedz się kim jestem





Żyję tym co czuję 


I to czyni mnie różną
Jestem inna
Jedyna, Jedyna

Nie jestem Zombie
Nie jestem robotem

Nie jestem Nie jestem,Nie jestem,nie jestem Zombie
Nie jestem Nie jestem,Nie jestem,nie jestem robotem


Wymowa

Inekspresiva o Automatikada
Superkreativa O Muj Apasionada 
Hacer Todo Por Sabes Kien Eres 
Segir Tu Kamino Si Asi Lo Prefieres 

Se Kue Te Gusta Ser Transparente 
Ser Diferente Entre Tanta Chente 
Segir Un Suenio i No Detenerse 
Tu Luz Bridża i dża Se Enciende 

dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj Un Robot 
ago Mi Camino 
I Descubr Kien Soj

Wiwo Komo Siento 
I Eso Me ace Kambiar
Soj Diferente 
Unica,unica 

dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj Un Robot 
ago Mi Camino 
I Descubr Kien Soj 

Wiwo Komo Siento 
I Eso Me ace Kambiar
Soj Diferente 
Unica,unica 

dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj Un Robot 
ago Mi Camino 
I Descubr Kien Soj 

dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj dżo No Soj Un Robot 


Sin czip Ni Kodigo De Barras
Kantando Todo El Tiempo 
Woj Tockando Mi Guitarra
Hacerlo Todo Para Superarse

Ser Libre En Este Mundo Dżeno De Disfraces 
Se Ke Te Gusta Ser Transparente 
Ser Diferente Entre Tanta Gente 
Segir Un Sueno i No Detenerse 
Tu Luz Bridża i dża Se Enciende 

dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj Un Robot 
ago Mi Camino 
I Descubr Kien Soj

Wiwo Komo Siento 
I Eso Me ace Kambiar
Soj Diferente 
Unica,unica 

dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj Un Robot 
ago Mi Camino 
I Descubr Kien Soj 

Wiwo Komo Siento 
I Eso Me ace Kambiar
Soj Diferente 
Unica,unica 


dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj Un Robot 


dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj Un Robot 
ago Mi Camino 
I Descubr Kien Soj 

Wiwo Komo Siento 
I Eso Me ace Kambiar
Soj Diferente 
Unica,unica 
dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj Un Robot 
ago Mi Camino 
I Descubr Kien Soj 

Wiwo Komo Siento 
I Eso Me ace Kambiar
Soj Diferente 
Unica,unica 

dżo No Soj Un Zombie 
dżo No Soj dżo No Soj Un Robot
dżo No Soj,dżo No Soj
dżo No Soj Un Robot 



2.Podkład/muzyka


3.Znacie tekst czas na taniec!


4.Już wszystko umiecie z tą piosenką!

/Princess ;DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz