sobota, 28 lutego 2015

Lodovica Comello w Dzień Dobry TVN

W środę  18 lutego Lodovica niespodziewanie ogłosiła swój przylot do Polski.  Kolejne wieści sypały się jak z worka,  ogłaszając że nagra z Szymonem Chodyńskim w połowie polskojęzyczną wersje "Sin usar palabras" a także teledysk do tej piosenki na obrzeżach Warszawy,  i że pojawi sie na czacie w programie Dzień Dobry TVN.  Pobyt trwał 2 dni, wyleciała z Polski  20 lutego wieczorem.




W TVN

O godzinie 9:11 Lodovica zaśpiewała na żywo główny singiel płyty MARIPOSA: Todo el resto no cuenta.




Następnie Lodo znalazła sie w kafejce studia,  gdzie za pomocą tłumaczki odpowiadała na pytania na czacie. 

Lodovica Comello, piosenkarka:  Cześć wszystkim,  zapraszam do rozmowy :)

judyta231004: Ciao Lodovico ti piace  la nostra bella Varsavia?

Lodovica Comello,  piosenkarka:  mi piace trantissimo!! spero di tornarci e vederla con piu calma :)
Warszawa bardzo mi sie spodobała,  jest wspaniała ale miałam niewiele czasu by ją poznać,  więc mam nadzieję,  że będę miała jeszcze kiedyś szanse. 

natalia_mlynarczyk: Jak zaczęła się twoja kariera?

Lodovica Comello,  piosenkarka:  Zaczęło się od musicali, w wieku 21 lat wygrałam casting do Violetty. Teraz zamierzam kontynuować swoją solową karierę. 

katarzyna_przystal: Lodo! OMG! I can't believe that  you're here! Can you tell me something about LodoTour in Polond? 

Lodovica Comello, piosenkarka:  Pracuje nad tym i obiecuję,  że już niedługo zaoferuje wam wiele niespodzianek. 

~gość: Lodo dlaczego akurat Szymon? :)

Lodovica Comello,  piosenkarka: Ponieważ to wspaniały artysta i bardzo go lubię. 

~gość:Czy trudno było zdobyć rolę do serialu Violetta??

Lodovica Comello,  piosenkarka: Tak, było bardzo wielu ludzi na castingu.  Producenci serialu szukali kogoś kto potrafi śpiewać,  tańczyć i ma umiejętności aktorskie.  Było trudno ale jednocześnie była to świetna zsbawa.

~gość:Podoba ci się w Polsce?

Lodovica Comello, piosenkarka:  Polscy fani są niesamowici- bardzo mili :) Nie spom się takiej reakcji,  jest naprawdę miło. 

gosia1324: Czy lubisz swoich kolegów z serialu Violetta? Kogo najbardziej?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Na planie wszyscy jesteśmy rodziną,  kochamy się :) Moją najlepszą przyjaciółką jest Alba i Cande. 

sabina_nh: Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w swoim życiu?

Lodovica Comello, piosenkarka:  Porzucenie rodziny,  Włoch i  wyjazd na drugi koniec Świata do Buenos Aires- by zacząć tę przygodę. 

~gość: Dlaczego nowy album nazywa się Mariposa?

Lodovica Comello, piosenkarka: Mariposa to motyl po hiszpańsku,  podoba mi się,  bo jest symbolem lotu, tego że można rozłożyć skrzydła. 

Lodovica Comello, piosenkarka:  Czy słyszeliście już coś o Mariposie? Jakie są wasze wrażenia? :)

~gość: Kiedy będzie premiera "Mariposa" w Polsce?

Lodovica Comello,  piosenkarka:  14 kwietnia :) Jesteś pierwszą osobą,  która się o tym dowiedziała ;)

misia_czek: Lodo będzie Lodo Live w Polsce błagamy

Lodovica Comello, piosenkarka:  Tak, będzie jeszcze nie zdecydowaliśmy konkretnie ale z pewnością będzie. 

kubiaczek12345: Ile znasz języków obcych?

Lodovica Comello, piosenkarka: Mowię po włosku,  hiszpańsku i angielsku. 

~gość: If you can choose one place when you can live,  which country will you choose?

Lodovica Comello, piosenkarka: Raz byłam w Londynie i zakochałam się w Wielkiej Brytanii. 

~gość: Witaj Lodovica :-) Bardzo się ciesze że przyjechałaś do Polski.  Planujesz jeszcze raz przyjechać do Polski?

Lodovica Comello, piosenkarka: Tak bardzo chciałabym wrócić-podczas premiery Violetty i na koncert :)

~gość: Ile zostajesz w Polsce

Lodovica Comello, piosenkarka: Wyjeżdżam dziś,  a przyjechałam wczoraj...:(

~gość: Jestem twoją największą fanką mam 10 lat i czy zdradzisz czy potrafisz mówić po polsku czy się uczysz???

Lodovica Comello, piosenkarka: Nie, nie uczę się ale bardzo chciałabym coś rozumieć- Wasz język wydaje się być wyjątkowo trudny. 

Susann 121334: Napisałam piosenkę.  Byłaś inspiracją.  Fajnie by było gdybyś ją kiedyś mogła zobaczyć!

Lodovica Comello, piosenkarka:  Mam nadzieje,  że się spotkamy- będę czekała na koncercie,  zapraszam na LodoLive :)

~gość: Czy uważasz że Polska jest krajem gościnnym?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Tak i jestem pod wrażeniem jak bardzo mili i przyjaźni są Polacy. 

~gość: Kocham Cię Czy masz zamiar napisać autobiografię??

Lodovica Comello, piosenkarka: ;)

~gość: Jakie jest twoje najskrytsze marzenie? :D

Lodovica Comello, piosenkarka: Moim marzeniem jest kontynuacja kariery i tworzenia coraz lepszej muzyki i rozwijanie sie jako artysta. 

~gość: Cześć nazywam się Karina bardzo cie lubię i chciałabym się ciebie zapytać jaki jest Twój ulubiony kolor? I kiedy masz urodziny?

Lodovica Comello, piosenkarka: niebieski ,13 kwietnia jeden dzień przed premierą Mariposy, zapowiada się świetna impreza :)

~gość: Witaj!!! Moja córka jest  wielką fanką waszego serialu. Bardzo zasmucona poszła do szkoły bo chciała bardzo uczestniczyć w czacie z Tobą i zobaczyć Cię na żywo w Tv. Mam prośbę czy możesz pozdrowić Julię Bielską ze Stargardu.?


Lodovica Comello,  piosenkarka: Julia wysyłam Ci gorące buziaki:* i mam nadzieje spotkać Cię następnym razem.  rPoproś mamę., żeby zabrała Cię na koncert :)

agnieszka_zwolinska: Ciau Lodovica jak to jest być sławnym i  rozpoznawanm na całym świecie?

Lodovica Comello,piosenkarka: To dziwne uczucie,  ale jest świetnie! Niesamowite jest, że gdziekolwiek nie pojedziesz wszyscy znają Twoje imię. 

Nikusi2005: A jak spędzasz wolny czas?

Lodovica Comello, piosenkarka: Nie mam zbyt wiele wolnego czasu,  więc jeśli już mam chwilę dla siebie lubię spędzić ją w domu gotując, odpoczywając. ?.

~gość: Lubisz sport?

Lodovica Comello, piosenkarka: Czasami próbuje się przekonać do siłowni.  Gdy byłam młodsza trenowałam pływanie,  jeździłam na zawody.  Poza tym tańczę,  jeśli to sport to go kocham :)


~gość: Kiedy odkryłaś swój talent?  :D

Lodovica Comello,  piosenkarka: Zawsze uwielbiałam grać na gitarze zaczęłam w wieku 6 kat. Poza tym zawsze fascynował mnie taniec i śpiewanie. 

~gość:Czy Lodovica będzie w Polsce z Violettą i jej paczką lubię serial Violetta. 


Lodovica Comello,  piosenkarka: Nie nie przyjadę z nimi,  ponieważ nie jestem częścią aktualnego projektu ale planuje przyjechać tu aby kontynuować swoje własne plany. 

Lodovica Comello,  piosenkarka:Podobała wam się płyta Universo? Czego spodziewacie się po nowej płycie?


Lodovica Comello,  piosenkarka: byliście kiedyś we Włoszech? 

Lodovica Comello,  piosenkarka: W odpowiedzi na: Jak lubisz się relaksować? Oglądam filmy, lubię też wypady do SPA ze znajomymi.  Lubię powroty do domu, bo to bardzo ciche miejsce i odprężające miejsce z widokiem na góry. 

Dudu2205: czy trudno ci było opuścić Włochy i rodzinę?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Tsk, było dość ciężko.  Był to pierwszy raz kiedy opuszczałam kraj i rodzinę.  Ale później gdy wpadłam w wir pracy zaczęłam się  przyzwyczajać do tej nowej sytuacji. 


wera10140: Czy zjadłaś jakieś Polskie jedzenie?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Nie :( Jadłam wczoraj kanapkę a wieczorem byłam tak zmęczona,  że npo prostu zamówiłam coś z hotelu.  Obiecuje dziś czegoś spróbować.  Co proponujecie?

~gość: Inspirujesz się kimś?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Inspiruje się kilkoma włoskimi artystami.  No  i jest jeszcze taka artystka,  wszechstronnie uzdolniona, w zasadzie moja bogini- Beyonce :)

~gość: Czy będziesz rozdawała autografy?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Po rozmowie w programie wyjdę przed studio- będzie można zdobyć autograf. 

~gość: Gdybyś nie mogła nazywać się Lodovica, to jakie imię chciałabyś mieć?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Polskie

~gość: jsk czujesz się kiedy podchodzą do ciebie fanki/fani i proszą o zdjęcie? Jest to miłe uczucie czy denerwuje cie to?

Lodovica Comello,  piosenkarka: jsk zawsze miło. 


~gość: Ile masz tatuaży?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Trzy- fragment piosenki,  kwiatki z kolibrem i gitarę. 

Susann 121334:  Aktorstwo cxy muzyka?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Muzyka bez wątpienia.  Śpiewam od zawsze,  to moja pasja. 


natalia_majewska_wyszynska: Jak ci się pracuje z Szymoem?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Lubię współpracę z Szymonrm, jest bardzo miły i zabawny.  Współpraca z nim to przyjemność. 

wenis364: Będziesz miała jakiś wywiad w Polsce?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Tsk, za chwilę w DDTVN a popołudniu wywiad dla prasy. ~gość: Dużo fanów czeka na ciebie przed studiem?

Lodovica Comello, piosenkarka: Tak


natalia__cieszynska: Jakie to było uczucie jak dowiedziałśaś się że   dostałaś rolę w Violettcie?

Lodovica Comello,  piosenkarka: Nie mogłam w to uwierzyć,  wydawało się to nierealne- nie mogłam spać przez tydzień. 

zuzanna_lorenc: Jak poszło nagrywanie teledysku z Szymonem? Już nie możemy się doczekać rezultatów :* :*

Lodovica Comello,  piosenkarka: Było bardzo zabawnie,  nagrywaliśmy w studiu muzycznym,  ale było to dość szczególne studio- w środku lasu,  w małym drewnianym domku.  Nagrywaliśmy do późna,  było ciężko  ale jednocześnie była to świetna zabawa. 


Godzinę później widzowie mogli zobaczyć wywiad Włoszki z Marcinem Prokopem.. zauważono drobne flirty Marcina bz Lodo. 

Kika :))
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz