sobota, 28 lutego 2015

♥Lodo w portugalskim Mam Talent!

Dnia 22 lutego 2015 roku gościem w portugalskim Mam Talent była Lodovica Comello.Fani byli szczęśliwi,że mogli zobaczyć występ Lodo. Na stronie portugalskiego Mam Talent pojawiła się wpis:

Lodovica Comello é a primeira convidada do Got Talent Portugal
"A cantora, atriz e bailarina ficou mundialmente conhecida pela sua participação na série de sucesso ‘Violetta’, onde interpretava o papel de Francesca, a melhor amiga da protagonista.
Estreou-se em 2013 com o álbum “Universo” e regressa agora com “MARIPOSA”, que promete vir a consagrar a carreira da jovem de apenas 24 anos.
O single de avanço de “MARIPOSA”, segundo álbum de originais, é “Todo el Resto no Cuenta”, um tema que reflecte a sonoridade pop dancável presente no novo trabalho de LODOVICA COMELLO, que conta ainda com a participação de Abraham Matteo, o mais recente fenómeno teen espanhol.
Será a primeira convidada especial das galas em direto do Got Talent Portugal, já no próximo dia 22 de fevereiro, na RTP1."
Lodovica Comello é a primeira convidada do Got Talent Portugal

Tłumaczenie:
Lodovica Comello pierwszym gościem Portugalskiego Mam Talent
"Piosenkarka, aktorka i tancerka dzięki udziałowi w serialu Violetta, w którym wcielała się rolę Francesci, przyjaciółki głównej bohaterki stała się znana na całym świecie. Zadebiutowała w 2013 roku z albumem Universo, a teraz powraca z MARIPOSĄ, która ma być kwintesencją kariery młodej zaledwie 24 letniej artystki.
Głównym singlem z MARIPOSY jest Todo el Resto no Cuenta, który jest odzwierciedleniem popowo tanecznego brzmienia. w pracę nad nowym krążkiem LODOVICA COMELLO wlicza również udział Abrahama Matteo, najnowszego fenomenu wśród hiszpańskich nastolatek.
Będzie głównym gościem specjalnym gali Portugalskiego Mam Talent, który odbędzie się za tydzień, 22 lutego na kanale RTP 1."

Niestety ja nie mogłam tego obejrzeć,a w obejrzeliście?Jeśli nie mam dla was,krótki filmik z tego wydarzenia.
/Princess ;33





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz