sobota, 18 kwietnia 2015

Rozstania

MARTINA I PETER


Martina i Peter Lanzani byli razem od ponad 1,5 rojku Niedawno zapewne przez  odległość,  coś zaczęło się zwyczajnie psuć. Peter nie pojawił się na imprezie w Szwajcarii,  jak i tej w Buenos Aires z okazji 18 urodzin Tinity. Media oszalały,  kiedy dowiedziały się o domniemanym zerwaniu. Niestety okazało się to prawdą.  Martina i Peter zostali przyjaciółmi.  Początkowo Caras chciało wyciągnąć informacje od Martiny -napisała ona niepokojący dość tajemniczy twitt.

"No cóż para się rozeszła.  Myślę,  że to dobra decyzja.  Nigdy nie byłam za tą parą.  Oczywiście,  nie życzyłam Martinie i Peterowi źle.

A oto link do wywiadu Tini w którym potwierdziła rozstanie z Peterem.
http://www.eltrecetv.com.ar/noticiero-trece/tini-stoessel-confirmo-la-separacion-de-peter-lanzani_076538#


"Kocham go z całego serca,  podziwiam i szanuje.  Rozstalismy się w przyjaźni" - Tini w jednym z ostatnich wywiadów.















MERCEDES I  XABIANI PONCE DE LEON


Mercedes również rozstała się ze swoim chłopakiem -Xabianim.  Mechi przyznała na konferencji prasowej że  ona i Xabiani po  2,52,5 letnim związku rozstali się.  To już koniec Mechiani. 



"Rozstałam się z Xabim, kocham go z całego serca i jest osobą bardzo ważną dla mnie,  nic nigdy nie zamknie przed nim drzwi. " -Mechi

Mechi na pytanie jak się czuje odpowiedziała: "Rozstałam się ale mam się dobrze."

Najprawdopodobniej przyczyną zerwania Mechi i Xabiego był czas i odległość która ich dzieliła ze względu na zobowiązania zawodowe.



/kika :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz