niedziela, 11 stycznia 2015

Wyjazd bez rodziny

DO PRACY
Jorge Blanco
"Kiedy miałem 15 lat, zacząłem pracować w High School Musical La Selección i musiałem często jeździć do miasta Meksyk. Ale pierwszą samotną podróż odbyłem w wieku 18 lat-pojechałem do Orlando, żeby pracować w pewnym programie w parkach tematycznych Disneya"


Ruggerro Pasquarelli
"Nie mogłem sie doczekac swojej pierwszej samotnej podróży-byłem zdenerwowany i szczesliwy, vo to był szczęśliwy wyjazd. Pojechałem do Argentyny, by spełnić swojr marzenia-zostać piosenkarzem i aktorem poza Europą."

BIWAK
XBANI PONCE DE LEON
"Pierwszy raz podróżowałem sam w wieku 14 lat. Pojechałem do Dallas(w Teksasie w Stanach Zjednoczonych) na biwak."

FACUNDO GAMBANDE
"Kiedy miałem 12 czy 13 lat urządziliśmy biwak w sąsiednim mieście. Musieliśmy sami gotować i urządzać całe obozowisko. Ciężka praca."

Z PRZYJACIÓŁMI
SAMUEL NASCIMENTO
"Pojechałem z przyjacielem do Rio de Janeiro"

LODOVICA COMELLO
"Pierwszy raz sama wyjechałam, kiedy miałam 17 lat. Miałam sie spotkać z przyjaciółką na Sardynii. Bardzo się bałam, że spóźnię się na samolot."

NAUKA
ALBA RICO
"Miałam 17 lat i chciałam pojechać do Reggio Emila(we Włoszech, na zimowy kurs commedii dell'arte. Od tego zaczeły sie moje podróże i przygody."

PRZEPROWADZKA
DIEGO DOMINGUEZ
"Pierwszy raz wyjechałem(i zostałem tam),kiedy miałem 17 lat-przeniosłem sie do Madrytu".

DO RODZINY
CANDELARIA MOLFESE
"Pierwszy raz podróżowałam sama mniej wiecej 10 lat temu. Pojechałam do Meksyku odwiedzić mojego tate, który tam mieszka. Później wyjechałam do innego kraju do pracy".

W NOWE MIEJSCE
NICOLAS GARNIER
"Pierwszy raz wyjechałem sam w 2012 roku-do Chile, odwiedzić przyjacuela"

    Kika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz